بیماری زونا به انگلیسی - An Overview

Wiki Article

نگاه به بیماران پارانویا، انگلیسی، انتشارات شیکاگو ۱۹۹۸، دکتر حمید رضا تهرانی

آیا مشکلات پزشکی دیگری با اختلال شخصیت پارانوئید مرتبط است؟

این وضعیت می‌تواند به درد، قرمزی و تورم در داخل و اطراف چشم منجر شود و قدرت بینایی شما را به‌طور موقت یا دائم کاهش دهد.

غذاها و نوشیدنی‌هایی که باید از مصرف آن‌ها خودداری کنید

جلوگیری از ابتلا به آبله‌مرغان نیز از ایجاد زونا جلوگیری خواهد کرد. ​کودکان باید اولین دوز این واکسن را در بازه ۱۲ تا ۱۵ ماهگی دریافت کنند. دوز دوم نیز مربوط به بازه سنی ۴ تا ۶ سالگی است. ​

سر و کار داشتن با افراد پارانویید بسیار مشکل است زیرا بسیار زودرنج هستند و رفتارشان معمولاً خصمانه‌است و از نظر احساسی بسیار بسته و نسبت به هر فعالیتی بی میل هستند.

پارانویا گونه‌های مختلفی دارد که بعضی از گونه‌های آن را می‌توان برشمرد.

تاول‌ها ممکن است با هم ادغام شوند و یک نوار قرمز جامد تشکیل دهند که شبیه به یک سوختگی شدید است. کم‌ترین تماس با آن ممکن است دردناک باشد. ​

بثورات به عنوان دسته‌هایی از لکه‌های ایا زونا بیماری خطرناکی است قرمز کوچک که به تاول تبدیل می‌شوند، ظاهر شده که ممکن است شبیه به آبله مرغان باشند. سپس تاول‌ها باز می‌شوند و به آرامی شروع به خشک شدن می‌کنند و در نهایت پوسته پوسته می‌شوند.

حمله پانیک چیست و چطور درمان می شود؟ + فایل صوتی بهمن ۲۵, ۱۳۹۸

آزمایش‌ها نشان داده‌اند که واکسن ایمن است، هر چند که برخی کودکان ممکن است برخی از عوارض مانند وجود درد در محل تزریق. تب و جوش خفیف، درد و خشکی موقت مفصل را تجربه کنند.

همچنین ممکن است یک آزمایش خون برای پیدا کردن آنتی‌بادی‌ها انجام دهد تا مشخص شود که آیا تا به حال در معرض ویروس قرار گرفته‌اید یا خیر.

پزشک معمولا بیماری شینگلز را از طریق معاینه‌ی بدنی و با ارزیابی ظاهر بثورات و تاول‌های روی بدن تشخیص می‌دهد. با این حال، در بعضی موارد، از مایع داخل تاول‌ها نمونه‌برداری می‌کند و آن را برای بررسی وجود ویروس به آزمایشگاه می‌فرستد.

علی در ۸ راه کار برای اینکه بعد از جدایی حس بهتری داشته باشید.

Report this wiki page